miercuri, 7 octombrie 2009

Babe, mosnegi si alte nebunii



De ce trebuie sa respectam oamenii batrani doar pentru ca sunt batrani???Da` de ce sa nu respect doar daca se face respectat.Uite treaba asta n-am inteles-o niciodata si nici n-am s-o-nteleg.Am intalnit o multime de mosnegi care vorbesc numai prostii sau care sunt dobitoci de la mama lor natura.Problema e ca nu traiesc in prostia lor ci nu te lasa in pace, te privesc pe la geam, barfesc, comenteaza daca ai trantit usa de la lift.Cand te gandesti la un mosneag ai senzatia ca vorbesti de o persoana inteleapta, trecuta prin viata, dar de multe ori te inseli, te asigur eu.Si acum o sa veniti cu texte gen: "si tu ai sa fii baba".Stiu, voi fi, dar nu cred ca o sa-mi pese de ce fac altii, asta-i din firea mea.Cel putin in bloc am o serie de mosnegi pe care i-as alinia si i-as pune sa curete toata scara blocului, sa stranga gunoaiele pe care le lasa sau sa urce de 1000 de ori pe scari pana la 9, asa cum fac si eu cand un imbecil de asta cu rugina sub brat lasa blocat liftul la 3, si sufletu` lu Avram Iancu il mai poate debloca.Ei nu sunt nebuni, o fac pe nebunii ca sa innebunesti tu inaintea lor.Sa te vada cum ajungi un eu liric sau sa te vada ca vrei sa le musti capu precum un balaur de ala furios, sa-i trimiti in locu` Luceafarului sau afara cu necuvantatoarele si pamantu`.Au ei o satisfactie cand te vad legat de maini si de picioare fara funie, doar pentru ca sunt batrani si trebuie sa ii respecti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.