luni, 5 octombrie 2009

Sefa de wc-uri

Fac o vizita prin Braila si ajung si la mall-ul de aici.Dupa ce-mi arunc un ochi vreo 3 ore pe acolo ajung la toaleta.Acolo tot ma hlizeam cu vara-mea ...ras, glume, putina galagie, deodata bate una ca Ghita in usa, eu spun ca e ocupat...ies si vaz o "cucona" cu o statie in mana .Se uita crizata la mine si-mi zice:"eu sunt sefa aici, eu am grija de wc-urile astea, eu fac ordine in aceasta incapere".Raman socata si o ignor total...ea incepe sa tipe la mine ca era o hartie aruncata jos langa chiuveta si sa ma duc s-o iau...Ce treaba aveam cu hartia aia?Deja mi se umflase vena, imi venea sa ma duc s-o bag cu capul in wc.Ii zic sa nu tipe ca descreierata ca nu mi-am depus cv-ul ca femeie de serivici.Nu-mi apartine, clar nu ma intereseaza.Ea sus si tare ca ea e sefa acolo.Pe moment am fost invidioasa.Am zis clar, vreau sa fiu si eu sefa de toaleta, sa stea toate wc-urile aliniate cand eu intru si tip la ele.Am zis ca poate mi-am gresit cariera.Femeia iese din toaleta si incepe sa tipe si apare pe usa un balon umflat cu pompa...aia era subordonata.Nervoasa tare ca era o hartie pe jos, una mica de tot, aruncata de bunica stie...Ma uit la bosstoilette cu o oarecare mila in suflet...imi venea s-o-ntreb daca e constipata si de aia e asa nervozata???...era oare suparata ca toata lumea se poate caca linistita si ea nu?sau nu putea s-o faca pe sefa decat cu vasele de toaleta?hmmm...cred ca de asta sunt albe mai mereu...pentru ca au cate o sefa constipata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.