marți, 6 octombrie 2009

Parvenitism



De ce oamenii sunt asa de fuduli, desi acu cativa ani li se cojea vopseaua de pe casa?Observ ca numai in Ro-mania sunt niste conceptii si niste idei de 2 lei si 3 bani.Pai cum tu, te duci intr-un restaurant, ii spui chelnerului sa-l cheme pe sefu lui si el iti raspunde exact asa: "nu se cade ca patronul sa vina la client ci clientul se duce la patron".HA!Auzi tu la el conceptie.Pai nu te supara nene dar eu a doua oara nu mai calc in localul ala.Adica eu te pun pe tine sa il chemi pe patron, poate sa-i dau cu ciorba in cap sau sa-i zic cat de prost era chelnerul pe care l-am chemat si ospataru imi da lectii de bune maniere.Hm! adica eu trebuie sa am un respect maxim pt. sef doar ca a investit bani intr-un local si ca eu si de-al de mine venim sa ii facem consumatie sa aiba din ce trai.Aha!Am inteles, deci astia care-i intretin afacerea sunt niste tantalai care nici nu ar trebui sa-l deranjeze pentru ca e el un mare parvenit si trebuie sa-l respecti pentru ca e SEF.
In Ro-mania intreprinzatorii sunt niste oameni de pus la rana, ei nici nu ar trebui sa fie deranjati atunci cand supa are un gust a sobolan sau cand friptura ta are par...in strainatate "sefu" lucreaza cot la cot cu angajatu si nu vine cu atata sictir la tine de parca ar avea un morcov in cur sau 2 pepeni sub brat, cand vrei sa ii zici ceva.
Bineinteles ca nu mi-a mai trebuit sa intreb nimic.Daca n-am avut cu cine...Iar chelneru ala imi dadea lectii de bune maniere, parca eu i-as fi zis sa-l cheme pe Basescu la masa mea.Si inca ceva...eu ca clienta a lui,trebuia sa nu aud aceste baliverne pe care le-am auzit ci sa-si miste curu ala mare si sa ma intrebe ce s-a intamplat...sa vb cu mine...e o chestie de marketing.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.