sâmbătă, 12 septembrie 2009

Am un...

morcov in fund.Luni incepe scoala.Nimic obisnuit.Chiar incepusem sa ma plictisesc de atata dormit pana la 3 si de atata distractie si lenevit cu caru`.Dar nu-i rau ca incepe scoala, ca de atata lenevit am cazut in galeata cu prostie.Au trecut 3 luni si n-am citit nimic.Grav.Foarte grav.Sesizez ca iesirile mele exclusiviste mi-au cam daunat partea culturala.De saptamana viitoare incep un an plin de morcovi in fund ca la iepurasi.Tre sa invat intens ca dementa aia ne-a bagat oralele in timpul anului scolar.Care orale? alea de la bac bai ala care te-ai gandit la ...Mda.Si abia astept sa-i mai dau peste nas profei de istorie cu argumente de ce e necesar un Hitler in Romania, abia astept sa-l mai vad pe profu de mate cum alearga spre baie cu catalogul sub brat, ca sa ne prinda la fumat si sa ne dea amenda.Eu doo am luat... una la inceputul anului, a doua chiar de ziua mea...ma rog...bine ca am prins doar amenda cu 20 lei si daca ma mai prindea o data curatam si curtea scolii de hartii.Dementi.Chiar o sa ma incerce o lacrima atunci cand termin.Nu pentru ca am cei mai minunati colegi ci pentru simplu fapt ca e bine si e distractiv sa mai razi de unu de altu...mda

Succes la scoala! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.