duminică, 13 septembrie 2009

Lume lume...



Aseara ma duc si eu ca oile unde se duc oile.Am fost si eu cu turma...numai ca nu prea faceam parte din turma.Tinuta ma cam excludea.Pe mine si alte cateva ca mine.Am fo` la Marathon.12 ore de nebuneala si destrabalare totala.Pe la vreo 2-3 deja ma simteam in plus.Nu eram bauta, nu eram drogata nu eram nimic...Am fost calcata in picioare si impinsa si dat din coate peste masura.Am zis ca mi se suie sangele la cap.Am zis ca pocnesc 100.Dar m-am abtinut, sunt o dama bine ce p**a mea.Mdaaaaa....si am stat si am stat, si am zis ca poate poate intru si eu in ritm.No chance!Taraneala la greu...lume buna si ea ,pierduta pe undeva...Urat tare...NO ACTION!NO ACTION!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.