joi, 17 septembrie 2009

Infruntare

Deschid usa si o vad.Am murit de nervi.Tot tragea la mine si eu o indepartam pentru ca nu o vroiam.I-am dat una peste ochi dar tot nu s-a potolit.Ma uitam pe unde a intrat.Mama se uita ciudat la noi... nu stia de ce ne certam, ce avem de impartit.Eu eram numai spume la gura, sa o omor nu alta.Ma asez pe-un scaun dar ea tot nu ma lasa in pace.Am injurat-o, i-am blestemat neamurile, am tipat la ea si ea nimic.Imi vorbea in soapta si nu o intelegeam.Era un limbaj stufos si plin de portative.Parca imi facea o serenada, dar nu avea cum sa ma placa si ea pentru ca ne cam izbeam una de alta.Cand am vazut ca n-am cu cine sa ma inteleg am luat ciocanu` de snitele si i-am dat una peste ochi.Si-a imprastiat matele instantaneu.N-a mai suflat nimic...Am luat frumos musca si am aruncat-o la gunoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.