marți, 15 septembrie 2009

Traim intr-un mare cacat

Bai omule, am trecut a XII-a.Stres.Normal ca sunt preocupata oleaca mai mult de viitoru` meu, nu ca pana acum nu as fi fost.Ajung la scoala si eu, entuziasmata o intreb pe a mea diriga despre bac.Pauza.Imi zice ce stiam deja si ceva de care ea inca nu e sigura, pentru ca dobitoaca aia de Abramburica nu s-a preocupat sa finalizeze tot pentru ca tampitii astia de elevi sa stie si ei ce sa fac si la ce sa invete.Nu prea am fost eu asa lamurita.Mi s-a zis ca voi afla ceva concret cand se finalizeaza de la minister.Sa ma cac, dar poate ma anunta cu 2 saptamani inainte de bac, nu-i mai misto asa?Cum naiba.Bai omule de ce dracu se schimba de la an la an bacu asta.Nu-l poate lasa tapan o data sa stie elevu ce sa fac si cum s-o faca.Eu acu stiu ca dau scris la : romana, istorie si sociologie.Si cica dau competente orale la informatica, o limba straina si proba lingvistica la lb romana.Bai nene dar inca nu se stie daca se iau in calcul notele astea la bac.Daca nu cumva competentele sunt probe eliminatorii.Nu vreau sa mor proasta si nici sa dau bacu tot proasta.Ma rog, oare cat tre sa mai astept pana aflu si eu ceva concret.Ca niciun profesor nu stie nimic, eu de ce as sti?sau mai bine zis DE UNDE as sti?Un mare rahat pentru ca traim intr-o tara de rahat.
Aaaaaa si inca ceva, astia vor sa mai faca si o micuta greva de 2-3 saptamani in octombrie daca nu li se maresc salariile.Dacum ca ei stau 4-5 ore la scoala si vor salarii de 10.000 de euro.Si cand vin daca au chef sa predea predau daca nu... pa si la revedere.DAR ei vor salarii mari.Va plangeti? Prezentati-va demisia, pa si la revedere.Chiar tara asta vrea sa fie formata numai din patroni, presedinti si ingineri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.