luni, 21 septembrie 2009

Regulament

La scoala profesorii au pretentii tampite de la elevi.Pretentii pe care ei le incalca primii.Cum sa iti ceara tie ca elev sa nu vii cu telefonul mobil la scoala?Bai oamenilor din epoca batelor, mobilul e un lucru necesar.Cum poti sa imi ceri tu asta?Sau poate va cam macina pe unii pentru ca nu va permiteti si voi anumite telefoane...si va cam curg balele sa aveti si voi unu mai de Doamne ajuta?Aaaaaa...si daca suna un telefon in ora, vai de capu tau, dar al profilor au voie sa sune si sa se lalaie la telefon, sa vb cu fica-sa care abia s-a maritat si nu stie sa invarta sarmalele in borcan sau cum sa-i schimbe scutecul copilului plin de cacat.Da-o-n ma-sa de treaba.Pe langa faptul ca ochii mei sunt obositi de la citit, mai vin si unele don`soare care se imbraca curcubeu la scoala si clenfaie guma toata ora.Da noi n-avem voie sa mancam, sa ne semesim sau mai ales sa mestecam guma.DAR EI AU VOIE.De ce? pentru ca au un coi in plus pentru ca sunt profesori si ca stau in fata ta.Nu generalizez, pentru ca am si profi de treaba care sunt super ok si pot vb despre orice.Lor n-am ce sa le reprosez, dar unii ma termina cu guma lor, cu imbracamintea lor de curcubeu.Azi de exemplu am crezut ca a inceput Carnavalul de la Rio.Nici nu m-am putut concentra la cum ma pufnea rasu si imi era al naibii de greu sa ma abtin.Ni se cer niste chestii tampite dar incalcate tot de aia care cer cer dar nu prea ofera multe.

ANUNT: "Dau lectii de .Cursurile pot fi platite in functie de venituri.
Ps:Primesc si C.E.C-uri,carduri, masini, case de vacanta, chiar si bonuri de masa pentru aia de pe ulita." O.o

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.