vineri, 18 septembrie 2009

Reclame

Am observat ceva nou in media.Ceva ce prinde la public.Astia au facut din publicitate o catastrofa apocaliptica.Au bagat niste reclame atat dar atat de tampite pentru ca oamenii sa retina fara sa vrea ...e si asta o strategie.Deci aseara cand am deschis tv-ul si am vazut reclama de la pateul Ardeal m-am prapadit de ras.Ce-i cu asta frate? putina inteligenta nu mai are loc? sau putin originalitate.Multe dintre reclame sunt cu conotatie sexuala.Eu chiar imi fac griji pentru viitorii nostri mucosi si chiar pentru actualii.Eu nu mi-as lasa odrasla sa vada asa ceva:
Pe vara-mea o cheama Mirela...deci tre` sa-mi iau cosmote ca sa o sun? :)) .Si astia care nu au o Mirela ce fac? se duc la Orange, Vodafone sau Zapp? dar daca si astia au o Vasilica, Marghioala sau Gigica? Ce te faci?Trimiti scrisori :))
Si daca pateul Ardealul nu imi tine de foame 3 ore si 45 de minute pot sa-i dau in judecata?

Deci fetele sunt ca niste cartele reincarcabile...cu cat incarci mai mult cu atat iti ajung mai multe minute...in orice retea.

Metode de a scapa de nevasta.

Deci nu spalati rufele cu Bonux ca lesinati si ajungeti la spital.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.