marți, 15 septembrie 2009

Poluare vizuala...

Si ieri incepu scoala.Ma trezesc ca o scolarita ce sunt, cu dificultate maxima bineinteles, si o tai spre scoala.Ajung.Una gramada de soareci, zisi si boboci, care roiesc ca niste muste bete prin curtea scolii.Nu intru.Aprind o tigara si analizez tanara generatie.Urat, foarte urat.Multe toape de juma` de metru cu mainile in sus cu geanta pe o parte, machiate ca la bal mascat, blonzite pana la epuizare.Si eu am fost blonda dar nu alba.Am fost si punct.Mda...le vad cum erau stresate si emotionate mai sa nu-si dea drumu in salvari.Unele se duceau la deschidere cu capul in pamant parca le decapita Killarita(tovarasa directoare), altele mergeau parca aveau cuc in pantaloni, altele parca erau niste cucoane scapate de la coafor, altele pline de tupeu de fetita de cartier.Spaima totala pentru ochisorii mei verzi.Imi fugeau prin cap ca nu stiau cum sa se mai ascunda.
Mai stau, mai stau si iar mai stau putin si ochii mi se atintesc intr-o directie ...vad una bucata specimen de la tara.N-am nimic cu oamenii de la tara, chiar deloc, dar am ceva cu prostul lor gust si cu obraznicia si proasta educatie de care dau dovada.Ma rog, ma uit la ea si imi zic: "oare e travestit?", nici vorba... una bucata domnita cu par cret parca era pus la ondulat pe pix, cu o bluza neagra cu alb pe ea si putin verde , o pereche de sandale de mireasa...nu exagerez dar erau de mireasa, albi cu o pereche de blugi drepti si o geanta de musama ROZ.Combinatia perfecta.Juma` de par era brunet, juma` era blond.Sa cad, sa fac spume...sa lesin de 2 ori.Ma grabesc sa-i fac o poza sa va arat si voua aratarea...dar nu pot.Nu ma lasa prietena mea.Ma roaga totusi sa o las... imi venea sa plang ca nu am facut o poza...am bagat aparatu` in geanta si ma uitam dupa ea suspind.Mare coma de ras ati pierdut.Am ras eu de m-am prapadit, defapt rad de ea periodic pe timpu` scolii pentru e haioasa rau cand vine la scoala cu ciorapi grosi si balerini, e sursa mea de divertisment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.