sâmbătă, 19 septembrie 2009

Dupa moarte

Oare ce s-ar intampla dupa moarte?Daca privim din punct de vedere biblic, da, avem viata vesnica daca luptam pentru ea in viata pe pamant.Dar daca nu exista rai sau iad si mortii umbla printre noi, fac misto de noi sau poate ne plang de mila...sau poate e frumos si distractiv.Mereu mi-a fost frica de moarte.Mi-a fost frica pt. ca nu stiu exact ce e dincolo.Nimeni nu s-a intors de acolo sa zica daca e rau sau bine dar e un semn de intrebare.Mie mi-ar place, pe lumea cealalta,sa zbor, sa am o casa intre nori si o gradina plina cu crini albi si un tei care sa-mi aline suferinta in fiecare dimineata cu mirosul lui imbatator.Ador sa fie lumina mereu, sa fie plina curtea mea cu fluturasi roz si albi, cu tot felul de ganganii dragalase .Mi-ar place sa stau pe o banca intinsa si un fluturas sa se aseze pe nasucul meu catifelat, sa-mi zambeasca si sa-mi zica "buna dimineata!".Un iepuras alb si gingas sa-mi aduca o tavita cu cafeluta si o tigara, altul sa-mi aduca paharul cu sucul meu preferat din pulpa de pere si altul sa vina cu micul-dejun.As adora o astfel de viata.M-as sinucide chiar acum, daca ar fi.Dar nu..pentru ca nu stiu cum e si iubesc viata asta si nu vreau vreodata sa cred ca eu voi muri candva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.