luni, 17 august 2009

Am vointa cu fundita

Sa stiti ca eu mereu imi dedic timp pentru vise.In fiecare zi eu imi acord doar 10 minute pentru vise frumoase si pline de zambete, orgasme si ce vreti voi.Aham cu toti vrem sa avem casa cu piscina si benveu la scara, da' eu am vise mai speciale ca voi.Vreau sa am o caruta de asta in fata colibei, sa ma plimb linistita cu ea prin locuri lipsite de poluare fonica, si bucurandu-ma de o muzica lenta care sa ma duca undeva in anii 1939.





Exact, e un frumos Bugatti, 57C Van Vooren,cabriolet, 175 cai putere... merge condus intr-un loc linistit, fara sa vezi capete rupte si sa auzi clacsoane de la idiotu din spate care asculta manele la maxim.Este un vis frumos si sa-mi dau doua palme sa ma trezesc ca daca depasesc 10 minute, exista o problema.

Un comentariu:

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.