miercuri, 19 august 2009

Libertate

"Libertate", cuvant pe care ar vrea toata lumea sa-l detina in portofel sau macar in buzunarul drept de la pantalonii stangi.Libertate completa, asa cum e in adevaratul sens al cuvantului, nu exista.Poate nici daca traim in munti, izolati.Mereu depindem de locul de munca, de familie, de stat,de ceva.Chiar daca acuma domnisoara mea vrea sa nu mai mearga la studii sau daca vrea sa omoare toti bozgorii din ardeal, n-are cum.Si daca n-are cum devine recalcitranta.Si cum ea devine asa, asa sunt si cei mai multi oameni - obositi, suparati, incruntati...DA! ca nu au libertate.Unii stiu sa se elibereze, facand lucruri care macar ii dau senzatia de libertate.Un exemplu' foarte bun este: motocicleta.Bun de care eu m-am indragostit si vreau sa-l am(intai sa-mi iau carnetu').O singura data m-am plimbat cu un motor si crede-ma ca iti da o senzatie de libertate, incredibila.Cu cat arcu' sare mai tare de 120 cu atat adrenalina creste...pana ajungi in copac :)).Glumesc!Pana acum nu prea intelegeam motoristii astia, ziceam ca sunt nebuni, ca e periculos (si asa e), ca dai coltul imediat cum te urci pe mobra, dar neeeeeeee....numai babarii, e bestial, e bine, simti ca zbori, ai 15 orgasme...Mda...cand imi iau unul va anunt si va pun si vreo 100, sa fiti invidiosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.