vineri, 21 august 2009

Despre barbati si mamele lor...

Cu siguranta barbatii nu-si aleg mamele, dar mereu se nimereste, 99,9% din cazuri, sa le idolatrizeze.Mda si eu imi iubesc mama, dar nu ma comport ca si cum as face 2 copii cu ea si nici sex in fiecare zi.La barbati e altceva.O iubesc, asculta de ce zice ea si isi cauta in viata o femeie care sa o inlocuiasca pe mama lor.Adica sa gateasca la fel de bine ca ma`, sa stearga praful cu aceeasi viteza ca ma`, sa faca atatia copii cat a facut si ma`, ca daca nu, iese cu scantei.Barbatii sunt niste alintaturi zaharoase... ti se apleaca cateodata.Acum sa o iau invers, mama barbatilor, doreste ca nora sa fie la fel de fasneata si iubareata ca ea.Nora trebuie sa ii sufle in struna ei si fiului, sa fie dansa multumita.Daca baiatu` plange si e trist, gata ai taiat-o-n maioneza cu Gigica.Relatia ta sau casnicia e pe duca daca barbatelul, care chiar daca are deja 40 de ani, s-a dus cu para la mamuca-sa.Viata ta da fumeie maritat devine un calvar ca nu ti-a iesit sarmaua bine, nu poate inghiti puiutu', se inneaca si nu se poate caca dupaia.Mda e un intreg razboi.Sfatul meu este sa-l iei de timpuriu de la mama lui de acasa si sa-l tii cat mai departe de Gigica ca altfel e pericol de innec pe uscat.Cateodata soacra este ca un ciot in viata, daca esti desteapta il ocolesti daca nu, il tai din radacina sau daca esti mai supusa, naiva cum vrei sa-i zici, stai cu el in cur toata viata.

3 comentarii:

  1. imi place ce ai spus aici...pur si simplu ai spus lururilor pe nume

    RăspundețiȘtergere
  2. mda...cum e mama asa e si puiul...asa k dak nu te iubeste masa nu o sa te iubeasca nici el...si dak nu o sa isi asculte mama sigur o sa isi asculte prietenii care o sa se bage intre voi.
    Sfatul meu:nu te gandi la casatorie prea degraba traieste-ti viata!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa stii ca sunt si exceptii...bn dupa cum se zice...probabil exceptia intareste regula. Soacramea...tot tp imi zice sa nu-l mai las sa-si fac de cap knd are el chef...si sa-i fac de mancare ce am eu chef, ca daca ii va fi foame va manca, daca nu....sa-si fac...sa facem cumparaturi amandoi etc...

    RăspundețiȘtergere

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.