miercuri, 12 august 2009

DA! sau nu...

E o chestie ce ma macina rau.Chiar citeam aici ceva foarte interesant despre casnicii si brusc mi-am adus aminte de viziunile mele ce ma puneau fix in fata altarului.Pentru mine o sa fie al naibii de greu sa zic "DA".De ce? pai cum, iti dai seama ca trebuie sa ii mirosi sosetele nespalate toata viata?eee, vorba vine, dar chiar asa e.De ce o hartie pe care scrie "certificat de casatorie" trebuie sa-mi dovedeasca mie dragostea aia infinita pe care el mi-o poarta?Hartia aia in viziunea multor femei inseamna ca gata, barbatul s-a legat de ea toata viata si ca nu mai are scapare, dar stati linistite, se duce la alte femei cu sau fara certificat.Pentru barbati acel document inseamna condamnare la moarte, dar o condamnare mai placuta in primii ani ca deh si la ei dorinta de a avea o familie e mare si ce naiba tre' sa aiba si ei o proasta care sa le spele vasele sau sa dea cu mopu chiar daca au menajera.
Stii ce? eu cred ca certificatul ala de casatorie e o garantie pentru separarea cuplului.Pai daca nu ai hartia aia nenorocita,si va luati impreuna tot felul de acareturi, cand va despartiti o sa ma luati la bataie care ia tigaia si care masa.Deci e nevoie de o garantie sa puteti imparti civilizat ce v-ati cumparat impreuna, ca altfel se lasa cu paruiala, injuraturi la scara blocului si geamuri sparte la masina.Certificatul de casatorie are rol economic si pasnic dupa parerea mea.Daca va iubiti o puteti face si fara hartoage si alte prostii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.