duminică, 16 august 2009

O problema!!!

Chiar am o problema cu vecinu de la etaju` 8.Una mare chiar!E psihopat, idiot, senil, vreau sa-i arunc de la 9 cu oua in cap, cu castraveti, cartofi si maioneza.E diliu... nu-i mai suport nici burta aia care o poarta mereu la el si e mandru de asta, e barbos si cacacios.De cand m-am mutat, ala si-a programat sa ma faca sa-i sparg parbrizu` si sa-i blestem zilele.Problema lui: MUZICA.Da, l-as crede daca as da muzica la maxim ca o taranca si i-as mai baga si manele.Dar nu, el are o problema ca ascult muzica nu ca e tare.Si eu nu ascult muzica la maxim, ba chiar in surdina de la 10 seara, ca-mi respect cacaciosii de vecini, chiar daca ei nu-mi respecta somnul de la 6 dimineata, "inviorandu-ma" cu manele sau alt tembel care-mi pune aceeasi tiganie 6 ore pe repeat.DA 6 ORE, manea de inima albastra.Imi venea sa ma duc sa-i bat in usa, sa-i zic ca ii fac eu cunostinta cu o gagica, numai sa inchida panarama aia de melodie, pe care o visam ascultand-o 6 ore continuu.
Revenind.Dragul meu mustacios si cacacios ma terorizeaza in fiecare noapte aproape, sunand la usa la 12 sa-mi zica sa inchid muzica.Da! sa o inchid.Muzica e ascultata de moi in surdina, ca si la mine in casa se doarme, nu?O data a venit la mine la usa cand eu nu ascultam muzica, sau altadata cand nici mama nu auzea muzica din dormitor, dar el o auzea...Mdaaa... si recent, vazand ca nu-i mai raspunde nimeni la usa, o trimite pe a lui muiere.Eu fata finuta ii deschid.Ascultam o melodie lenta si data incet.Femeia imi zice, foarte amabil sa inchid muzica ca ea lucreaza la o farmacie si doarme pe noapte doar 6 ore jumate si ca se aude ca e liniste la ea in casa, si ca nu se poate muta in alta camera ca e zgomot de la strada si ca intr-adevar muzica mea e data incet dar ea vrea liniste deplina ca asa vrea pizda ei si bla bla bla.Eu ii zic, la fel de amabil: "Doamna, in primul rand, fac ce vreau in casa mea, 2. nu dau muzica la maxim cum se intampla la altii, 3. mutati-va in alta camera si puneti-va termopane ca sa nu auziti cand trec masinile, 4. daca va place linistea mutati-va in padure, 5. daca jobul dv. va permite sa dormiti 6 ore juma`, schimbati-l, nu inchid muzica si punct.Atata timp cat e data aproape la minim.".Femeia tot imi explica foarte amabil ce probleme are si eram cat pe-aproape sa o inchid, dar taranu` de barbat al dansei tipa si ma face nesimtita.PENTRU? ca ascult la mine in casa muzica data nesimtit de incet si ca nici mama din dormitor nu o aude?Probabil barbatul ala aude doar in mintea lui muzicute si vine la mine sa-mi faca panarama.E dobitoc si un cartof in parbriz tot il are asigurat.

Un comentariu:

  1. Mda jale cu vecinii astia...probabil k a fost terorizat atunci cand a fost mic si acum vrea si el sa faca acelasi lucru cu tine:-))sau poate s-a indragostit de tine!=))

    RăspundețiȘtergere

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.