miercuri, 26 august 2009

Madonna - pam pam


Sincer, este o femeie de invidiat.Genul ala vulgar, care se respecta si care o doare-n dos de ce zic altii.Ador melodiile ei de la Eva incoa`, stie sa faca publicul sa-si iasa din minti, are niste spectacole incendiare si la 51 de ani se misca de nota 10.Unele nu pot nici la 20 ca deh.Daca nu ma uit la tv, am pierdut ocazia sa merg la concert.Abia in seara asta eu am aflat ca Madonna are concert in Romania.Si pun pariu ca e prima si ultima oara cand canta aici.Abia in seara asta eu am aflat din intamplare, ca ai mei bunici se uita la stiri si le-am facut si eu o vizita.Mor de ciuda ca nu mi-am luat bilet, ma oftic maxim, imi vine sa-mi dau doua palme si sa las teveu deschis 25 din 24.Mda, ador melodiile ei si o apreciez foarte mult.Acum ca tot am laudat-o hai sa fiu si carcotasa.Am primit mail de la Stirile Pro Tv si chiar ma uitam ca mai e putin si urca pe scena si dau si la stirea cu pretentiile divei.Am inteles ca vrea o camera regala, ca vrea masaj , sala de fitness sa zicem si ca trandafirii sunt ok, frate dar ma uit de o mie de ori la reportaj si tot nu pricep de ce vrea cucoana panza de matase alba pe tavan.Tocmai de matase... :|.Mda ori nu stiu eu cum sta treaba.Atata TAM TAM doar pentru 2 zile cat sta ea ...Ne-au vazut mai prosti si ce-au zis..."cat mai multe conditii"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.