marți, 11 august 2009

Servicii

Cand e vorba de servicii...eu imi pun in cap o mana, doua, trei(da da da si aia care n-o am).Unde? uite aici in Romania si chiar peste tot: la mare, la munte chiar si la chioscu` din coltu` blocului.Avem senzatia ca ai nostri clienti sunt niste prostanaci care ne fac noua, intreprinzatorilor, servicii,parca nu noi, consumatorii, le dam lor o paine...si cand zic paine...zic paine de aia cu A8 pe ea, sau cu piscina si 2 etaje (acu` depinde de caz),dar eu nu sunt suparata pe asta, sunt suparata ca dau un ban si nu sunt servita cum se cuvine, sa imi doresc sa mai vin si a doua oara la crasma lui,da nu nene ca romanu` pana nu se cearta ca in gara nu se poate.Aici tre` sa pleci capu` in fata vanzatoarei din colt sau a manelistei de la shaorma...ma rog am atatea de zis si ma lungesc si imi tocesc degetutele mele gingase da pitzi si tot nu schimb frate nimic...Nu vreau sa zic ca mi-as fi dorit sa ma nasc in alta tara,ca daca se nimerea sa fie Angola, Zimbabwe,Nigeria sa caut radacini sa pot avea ce papa la cina mea romantica cu un animal negru,paros, cu buzisoare cat casa si pictat in culori tipatoare...NU, NU, NU, ma consolez cand ma gandesc ca asa cum durerea de cap trece cu algocalmin, asa poate trece si prostia romaneasca,dar slabe sanse sa fie tot cu o pastila...da poate una otravitoare sa-i nimiceasca,sa-i elimine de pe radar... glumesc ...sau nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.