duminică, 16 august 2009

Ce vreau sa ma fac cand o sa fiu mare...

Hitler.Da, el vreau sa ma fac.De ce? Sunt sadica omule, rau de tot cand e vorba de ciori, broscari si oisti.Mda --> traducere: rromi, italieni si arabi.Nu suport ciorile pentru ca ne infecteaza populatia, e ca virusu` ala letal care imbolnaveste toate celulele sanatoase.Ce, pe timpu` lu Ceasca, bunica sau mama (ca eu sunt facuta dupa revolutie) auzea de vreun roman cu gatu' spanzurat de lantu' de aur?NU! iti zic eu ca nu.De ce trag concluzii, chiar daca bunica nu mi-a povestit? pentru ca pe atunci nu se molipsise nimeni.Da nimeni.Si nu pentru ca nu isi permitea ci pentru ca nu era.Acuma toti tiganii i-au imbolnavit pe romani cu cretinitatile lor.Multi idioti au preluat de la tigani, prostul gust.Vor sa fie cocalari plini da valoare, talent si haur.Bai boilor stii ce a zis o data Guta la o emisiune(si pacat ca nu pot gasi filmarea pe youtube), uite exact asa:" noua nu ne plac manelele, ascultam muzica tiganeasca(e cu totul altceva), daca daca romanii e prosti si asculta" .Da, iese banu` ca romanii este prosti si asculta...Au o inteligenta nativa foarte dezvoltata dar o folosesc numai pentru a prosti.Eu una i-as omori nu i-as educa asa cum imi zicea profa mea de istorie.Mda si ea a zis ca sunt sadica, era sa ma lase si pe vara cand am spus ca eu nu i-as educa ci i-as omori ca pe evrei.Cu evreii nu am nimic dar cu ciorile astea care umbla numai in stoluri si aduc ploaie pe unde trec am.
Boooon, cu broscarii... urasc italienii, pentru ca sunt putini naivi ca sa nu le zic prostanaci de-a binelea, urasc nasu' ala indoit specific broscaresc, limba lor ma zgaraie pe creier, au gesturi urate si de neam prost...dar sincer nu i-as omori, i-as izola putin prin Africa sau prin Antartica ca sa nu mai supere pe nimeni la mentosana cu limba lor strambata si pitigaiata.
Oistii...nu suport arabii pentru ca put, mda put rau a oaie.Si, fiind o feminina convinsa, urasc traditiile astea a lor imbecile...sa tii muierea, saraca, intr-un sac de ala de-ti acopera si ochii si nasu'.Mda, unele poarta si perdea sa nu se vada nimic, ca daca e nasu' prea la vedere au aia orgasm.Si pe langa faptul ca nu le lasa sa traiasca, barbatii mai trag vreo 3-4 amante pe langa ele...aham niste amante cu acte in regula.Neveste toate.Acolo cand ai multi bani nu iti iei un Rolls Roys sau un Bugatti ci inca 1000 de neveste sa vada lumea ca ai cum sa le intretii, ca ai valoare, ca tu poti.Saracele traiesc un chin, ceva ce eu n-as putea.
Stiu ca sunt rea, as fi o criminala daca nu m-ar mustra constiinta sau daca nu as sta la zdup, n-as avea nimic cu nimeni daca ar fi totul ok...Dar daca totul ar fi ok eu nu as mai avea blog, si daca nu as mai avea blog eu m-as pune pe fapte.Adica sa stric ceva, ca prea mult bine ma duce la nr. 9 si nu-mi plac locurile albe si relativ stramte.

2 comentarii:

  1. da...fraza aceea a lu' MAIMUTZA AIA care se crede REGELE MANELELOR e adevarata si are perfecta dreptate, dar...stii ca dintr-o anumita privinta nu sunt de acord cu tine...ne-am mai certat noi pe la istorie, dar nu conteaza o mai zic odata sa ma simt eu bn :X ;)) nu sunt de acord deloc cu tine in privinta discriminarii "ciorilor". toata chestia pe care o zici uh...e publicitate pt ca daca un roman isi omoara sotia...Neinteresant...e la ordinea zilei, nici nu mai da la stiri...dar daca "o cioara" isi omoara femeia, da o luna aceeasi stire si de ce? din cauza unoara ca tine...care au ceva cu ei! mai fratilor si ei sunt oameni si sunt "ciori" mult mai cinstide decat romanii(garantez, eu am intalnit multe). si asa...sa fiu si potin dragutza....cu BROSCARII am si eu intradevar mari probleme!

    RăspundețiȘtergere
  2. @AsaSuntEu normal ca sunt si exceptii..eu vorbesc in general.Si trebuie sa recunosti ca rromii(nu toti), au parte de o proasta educatie si trebuie sa fii constienta ca si romanii dar si tiganii au contribuit la murdarirea imaginii tarii.

    RăspundețiȘtergere

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.