vineri, 21 august 2009

Strigator la cer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mi-am permis sa iau poza asta de pe cocalari.com


Aceasta fatuca ma face sa plang.Si plang pentru ca numarul de inculti si idioti cresc in Romania.Prostii ca si masinile cresc in numar ingrijorator si ne polueaza aerul astora care mai gandim asa putin.Stii care sunt simptomele acestei boli?E suportabila pentru tine, dar nu si pentru altii care nu au aceasta boala.Asculti manele, iti plac tatuatii aia care din gura lor se aud numai cuvinte din altlasul de anatomie, care scuipa pe strada cu tine de mana (l-as pocni in secunda unu daca ar face asa ceva cu mine), garaie ca un porc sa-l auda si babuta de la etajul 4, etc., incepi sa fii alergic la ARTA, mda, simti ca te mananca pizda cand cineva iti vorbeste de arta...asa ca fata din poza...ai fantezii sexuale cu astia mai prosti asa gen: Eminescu, Enescu, Eugen Lovinescu...Daca iti folosesti putin imaginatia o pui de o partida incendiara cu statuia unuia din cei enumerati.
Sunt extrem de revoltata.Ne batem joc de valori.Chiar daca nu te pasioneaza poezia, sculptura, muzica etc., o respecti, pentru ca e ARTA, iar arta inseamna FRUMOS.De ce trebuie noi sa radem de oamenii carora le place sa citeasca, sa studieze un instrument muzical sau sa picteze ceva:"uite frate ala se duce la cor, hahaha,uite idiotul ala asculta muzica de mosnegi, hahahha ".Dacuuuumm ca el are 3 coaie daca sta cu samanta in gura toata ziua in fata blocului si maneaua se aude din masina lui rasuflata pe care scrie "Cabina de proba pentru fumei"...MDA.Cel ce detine informatia detine si puterea.Ne place chiar asa sa aruncam cu noroi si sa ne facem o proasta imagine in lume? Stii cum ne vad pe noi altii?O tara de oameni inculti.
Nici mie nu-mi plac poeziile lui Eminescu sau a lui Bacovia, dar in schimb ma relaxez sa merg o ora, doua la ateneu, apropo mi-am adus aminte ceva.Eram intr-o zi la ateneu si ma bucuram de momentul de relaxare, cand, deodata suna telefonul unui tampit.Mai, esti idiot? cand mergi la ateneu sau la teatru, iti inchizi telefonul sau il dai pe silentios, dar unii sunt mult prea dobitoci sa invete ceva constructiv.Altii aplauda mai mult decat aplauda lumea, jenant.Sau ii apuca pisarea in mijlocul concertului, ca au 4 ani si nu se abtin pana la pauza.Unii vin imbracati sport la teatru, esti nebun? DA!!! si mai dureros este ca am vazut asta la o profa de-a mea din liceu.JENANT.Mi-e sila, sunt prea multi inculti ca sa putem schimba cu ceva tara...MI-E RUSINE CA SUNT ROMANCA, CATEODATA.Mi-e rusine de rusinea altora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.