luni, 31 august 2009

Deci

Deci...stiu ca nu se incepe cu deci dar eu incep ca asa vreau io si e blogul meu si scriu ce-mi tuna pe el.Azi ies la un capuccino cu o prietena mai pe seara.Vreme urata, plictiseala in casa, merge ceva cald.Ies pe la 21 si ceva si...ciudat.Niciun om pe strada.O masina ici colo.Mai merg, mai merg...zaresc o ambulanta.Un om cazut pe trotuarul de pe stanga mea.Se simtea rau.Ma uit la cafenelele din dreapta mea, erau pline ochi de barbati concentrati la ...la ce credeti?La meci.Sa-mi trag 2 palme.Nimeni nu a iesit sa vada ce s-a intamplat, era meciul Steaua- Dinamo, cum sa rateze cineva ceva cand e cacatul ala de meci.Pe nimeni nu interesa nimic, desi au vazut ca unei persoane i se facuse rau.Ma rog...merg mai departe.Ajung la cafeneaua dorita, era plina ochi, mai plina ca niciodata.Intru, ma asez la singura masa libera, aprind o tigara si ma uit in jur.Toti asezati ca la spectacol in fata unei cutii cu niste tanta` care alergau dupa o minge.Nu puteam discuta cu prietena mea ca se tipa, se dadea cu pumnu-n masa, lumea comenta...parca era spectacol.Jenant.Nu inteleg ce este atat dar atat de incitant sa te uiti la un meci, sa te obosesti psihic.Te plateste careva sa te agiti asa?Toti se bat ca niste dobitoci dupa meci, ca ala tine cu Dinamo, ala cu Steaua, pac numai pumni in cap, zboara numai injuraturi si scuipaturi.Bai da va dau aia bani sa va bateti sau sa tineti galerie?Aia dupa meci se relaxeaza cu o gagica si un pahar de sampanie intr-un jacuzzi si tu te bati ca chioru pe stadion?Bineinteles ca dupa meci s-a golit cafeneaua in secunda 1.Am ramas numai eu si cu prietena mea.ATAT.Dupaia, orasul a devenit aglomerat.Chiar un meci ne poate face atat dar atat de nepasatori atunci cand unu isi da duhu langa tine, atunci cand cineva are o problema si are nevoie de tine.Urasc fraza asta:"nu pot ma uit la meci, vorbim dupa".Sa ma .... in el meci, da poate mor in momentul ala si am nevoie de tine, tu imi zici "mori mai tarziu, acum ma uit la meci"?.Chiar asta ne face atat de inumani, ne ia mintile?Uite de aia urasc eu microbistii.De aia urasc eu barbatii aia care nu respira, nu vad, nu aud cand e MECI...MORRRRRR...Am o singura scapare: ori devin microbista ori ma dau pe invers.

7 comentarii:

  1. Cosmiiiiii normallll!!! Cand e mecii...barbatzilor le lipsesc urechile si ochii pt noi bineanteles...!! urmaresc k nebunii tot ce se intampla in cutia zgomotoasa agatzata`ntr`un coltz pe perete!! Ouf!!!! Da las...k data viitoare e telenovela:))) shi se schimba rolurile...nu mai vedem noi... stam si ne uitam dupa Jose Armando :)) :))) si Angelo :))) hai k o iau aiurea:))) cred k`i din cauza ceasului nu?? mi se pare mie?? sau e chiar 4 jumatate??:O:O:O aoleuuu :)):)):))) hai mai mamik la somnik...si ii lasam pe "masculii ferocee! " cu meciurile lor;))

    hai t pup dulce :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma eu ma uit la o singura telenovela...si aia pentru ca e inspirata din viata reala si sunt multe concluzii de tras.Ai ce invata si nu-i niciun Jose Armando acolo :)).Am un "Jose Armando" langa mine...hehehehe

    RăspundețiȘtergere
  4. Fa-ma sa inteleg. tu ai trecut nepasator pe langa omul ala, dar ITI PASA, in timp ce critici pe altii care erau la meci si nu le pasa.
    Salvarea era acolo, deci nu aveau ce sa ii faca nici unii nici altii omului ala.
    Cat despre meci, il comentezi intr-un meci mult prea pueril. E ca si cum lumea ti-ar critica pe tine si pasiunea ta pe motiv ca lor nu le place ce faci.
    Stii vorba aia cu barna, paiul si ochii ?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Cristi...salvarea a fost chemata de o batranica, iar eu cand am ajuns sa ma uit mai bine salvarea l-a luat la spital, dar iti zic eu ca NIMENI NIMENI NIMENI nu a vazut ca a venit salvarea...Daca vedeau iesea vreounu sa vada ce s-a intamplat sau macar daca era ma-sa ta-su fra-su.;)...NIMENI NU A VAZUT NIMIC, crede-ma:)...eram acolo

    RăspundețiȘtergere
  6. mai bn te dai pe invers decat sa devii microbista. nici eu nu mai am mult pana ma du pe invers, ca la ce "specimene de masculi" se gasesc....

    RăspundețiȘtergere
  7. @astasunteu ...nu ma dau pe invers dar prefer sa imi aleg un barbat care nu-i microbist :D

    RăspundețiȘtergere

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.