marți, 11 august 2009

Potai

Ma mie imi plac potaile, dar alea pe care le am eu acasa sau aia flocosi adica bichonii.Eu acasa am avut doua dar am ramas cu una...da,una bucata potaie ca un vecin infect s-a gasit sa-mi fure unul din catei (zic), acu daca tot l-am amintit va dau si o poza ca-i al naibii de dragut si are fata de bidon turtit.
Bubu se intituleaza
....Ma rog nu vreau sa mai vorbesc de el care e o EA, ca nu vreau sa ud 2 batiste.
Nu stiu daca s-a mai infiintat politia animalelor pentru ca nu sunt in tema si nici nu vreau sa stiu, mi se pare o tampenie.Noi, romanii, tre sa vedem si sa corectam intai ce nu merge la noi in tara si dupaia mai avem grija si de animale.E idioata treaba.Daca noi dam pentru crima, sechestrare si violul unei minore doar 9 ani de "aplecat dupa sapun" si abia dupa ce se omoara si tatal fetitei in cauza, se gandesc dobitocii sa-i mai dea cativa ani criminalului,cum puii mei sa te mai gandesti la politia animalelor cand tu habar n-ai sa faci dreptate intre oameni.Fie, nu aici vroiam neaparat sa ajung.Si daca s-o fi infiintat cu atat mai rau, ca am aici la bloc vreo doua javre, printre care una chioara, violenta, turbata si isterica pe deasupra care nu ma lasa sa traiesc.Ma frate, o ocolesc si cand totusi inevitabilul se produce imi sta inima in loc cand trece pe langa mine, imi imaginez ca daca vine potaia la mine si vrea sa ma muste promit ca ma sui pe prima masina care-mi iese in cale.Da' oare apuc?e grasa javra, da-i fasneata.Si daca ma musca, mi se face rau de la injectii si stiu si ca ma plang ca o baba da' ce sa fac daca idiotii aia de hingheri nu vin sa-i ia, sa-i macelareasca, sa-i castreze sau sa faca salam din ei, orice, numai sa nu-i mai ocolesc 7 blocuri.Iubesc cateii...doar aia de casa, mici, ca stiu ca daca maraie la tine, te faci serios, ridici o spranceana si se baga sub pat si ai rezolvat problema.Si ce nu mai inteleg eu, e ca unii inconstienti tin in apartament de 2 camere, caini cat casa de mari si fiorosi: lupi, amstaffi, dobermani etc., sunteti nebuni? pai ala iti linge untu de pe sandwich fara sa se suie pe masa si fara sa-l observi si apoi tu mananci din el grabit, yachs.Daca va place sandwich cu bale de caine...BON APETIT! wtf?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.