marți, 11 august 2009

Demential

Abia venita de la mare, am avut in al meu suflet doua trairi de maxima intensitate:

  • In primul rand cavitatea mea bucala si stomacelul meu s-au bucurat de buburuzele alea colorate...da,ele sunt skittles.Chiar inainte sa plec la mare aruncam o privire pe un blog pe care-l citesc si mi-a trezit "apetitul" de blogger si acolo era un post mai vechi in care pomenea de bomboanele skittles.Pe loc mi-am adus aminte ca au trecut multi ani de cand n-am mai savurat una, necitind pana in iunie toate posturile de pe blogul respectiv era sa lesin cand am vazut la un magazin mic de la mare SKITTLES intr-un amarat de raft...2 pachete mi-am luat si le-am infulecat pe nerasuflate, mi-am sunat toti prietenii si le-am dezvaluit mare mea descoperire (pentru ca stiam ca s-au scos de pe piata romaneasca) si toti mi-au zis linistiti: "se gaseau si la real, metro sau selgros".Boooon si eu de ce nu stiam ca nu le-am mai gustat de ani.Oricum cand le-am vazut am tipat atat de tare incat vanzatoarea a tresarit si s-a uitat ca la una scapata de la nr. 9. I-am tras un ranjet de copil prostanac sa-i indepartez orice indoiala si am plecat.Ma rog...gustul lor mi-a adus fericire pe...aaa da da da de 1000 de ori da ... pe limbuta :))

  • In al doilea rand, pe langa faptul ca a mea cavitate bucala s-a bucurat de bombonici si ochii mei au avut parte de acelasi tratament...Heheheee, dar s-au rasfatat privind o bombonica masculina, dar hai sa nu mai continuam ca se lasa cu bale si se mai strica si tastatura, nu de alta dar nu am de unde sa fac rost de alta la ora asta.DA!Am fost la concertul lui Shaggy,sincer am fost dezamagita de cat a durat prezenta lui pe scena dar crede-ma ca mi-a placut mult cum a cantat si cum a facut clubul sa "sara in aer".Imi plac mult melodiile lui si simteam cum un fior ma lua pe sira spinarii.Demential!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Vreau comentarii lipsite de injuraturi si pitipongeli.